No cóż, historia gry jest już opisana, ale pokrótce ją przypomnę . Jesteś Master Chief'em - cyborgiem stworzonym do walki z Covenantem . Zostajesz obudzony przerz załogę statku "Pillar of Autumn", w celu ewakuacji na Halo - wielki, sztuczny pierścień z własną atmosferą, lądami i morzami .
Opiszę tutaj wszystkie tryby gier multi, jakie dostępne są w Halo. Oprócz zwyczajnych, jak DM i CTF (występujących pod różnym nazwami) są tu całkiem niespotykane, np. Juggernaut.
Slayer - klasyczny DM . Limity fragów dowolne.
Team Slayer - TDM. Z fragami j.w.
Capture the Flag -czy coś trzeba mówić? :D
Sniper Slayer - DM na snajperki. Jak dla mnie - dla kamperów.
Rocket Slayer - tak samo jak u góry, tylko z rakietnicami. Dość fajne.
Race - to jest zabawa = wyścigi, trzeba dotrzeć do wyznaczonych waypointów. Naprawdę fajny tryb, szczególnie gdy ścigamy się warthogami, a nasi cekaemiści walczą ze sobą.
King of The Hill - znany tryb, należy utrzymać przez ileśtam sekund wyznaczone miejsce.
Team King of The Hill - j.w., tylko z drużyną.
Crazy King of The Hill - Hill zmienia położenie (drużynowe i nie).
Oddball - coś jak CTF, ale trzeba nosić czachę, która jest w różnych miejscach . Trudne dla jednego gracza, bo nie można używać broni.
Team Oddball - jak wyżej, z tym, że z drużyną jest o wiele łatwiej.
Juggernaut - jeden z graczy ma wzmocnione pancerz i życie . Fragi zdobywa się tylko za zabicie jego, ten, kto go sfragował, przejmuje jego moce.
MAPY- Timberland
Liczba graczy: 8-16 Pojazdy: Ghost, Warthog, Rocket Launcher Warthog, Najbardziej nadaje się do trybów: Capture the Flag, Slayer, King of the Hill. Mapa ta, dzięki swoim wzniesieniom umożliwia wyjątkowo dobre warunki do ostrzału przez snajperów ale uniemożliwia szybkie i precyzyjne przemieszczanie się Warthogiem, choć dość dużo się skacze, jak w wyścigu "Paryż-Dakar" :)
Death Island
Liczba graczy: 8-16 Pojazdy: Warthog, Rocket Launcher Warthog, Banshee, Scorpion,wieżyczki Covenant (Shade) Najbardziej nadaje się do trybów: Race (najlepsza mapa do tego !) W/w mapa jest wyśmienita do szybkich akcji przy pomocy Banshee, lub ciężkich ostrzałów za pomocą Scorpionów. Jej konstrukcja geologiczna tworzy wiele schronień przed nieprzyjacielskim ogniem zarówno z powietrza jak i lądu.
Gephyrophobia
Liczba graczy: 2-12 Pojazdy: Warthog, Rocket Launcher Warthog, Banshee,Ghost Najbardziej nadaje się do trybów: Capture the Flag, Slayer, Race Gephyrophobia jest najbardziej psychodeliczną mapą w Halo. Ciemna, z niesamowitą „poświatą” pod mostem, super. Snajperzy ma tu pole do popisu (w szczególności w czarnym stroju ) ponieważ z dwóch stron może obserwować i ostrzeliwywać most. Podczas szybkiej jazdy można łatwo (na moście) spaść w otchłań.
Danger Canyon
Liczba graczy: 4-16 Pojazdy: Warthog, Rocket Launcher Warthog, Ghost, Najbardziej nadaje się do trybów: Capture the Flag, Crazy King Powyższa mapa jest najlepszym miejscem na rozgrywki typu Capture the Flag, jak i pojedynki snajperskie. Dzięki mostom można efektownie i dość szybko przemieszczać się pomiędzy bazami (efektownie dlatego, że można zrobić nalot Ghost’em :D)
Ice Fields
Liczba graczy: 4-16 Pojazdy: Warthog, Rocket Launcher Warthog, Banshee, Najbardziej nadaje się do trybów: Slayer, King of the Hill. Bardzo klimatyczna mapa. Dość mała ale bardzo dobrze przemyślana pod względem jaskiń itp. Najlepszy do klasycznego Slayera .
Infinity
Liczba graczy: 8-16 Pojazdy: Warthog, Rocket Launcher Warthog, Banshee, Ghost, Najbardziej nadaje się do trybów: Slayer, Team Slayer, Oddball. Bardzo ciekawa mapa pod względem konstrukcyjnym. Niesamowite (choć mało praktyczne) mosty, ładny teren. Oddball’a najwyższych lotów można rozegrać na tej mapie.
Blood Gulch
Liczba graczy : 4-16 Pojazdy : Banshee, Warthog, Rocket Launcher Warthog, Najbardziej nadaje się do trybów : Capture The Flag, Tema Slayer, Crazy King, Oddball Duża, otwarta plansza, dobra dla snajperów (małe jaskinie z dużym polem ostrzału) Kiedy dorwiesz tu Banshee, nic już cię nie powstrzyma . Można stosować uniki warthogiem, jeżdżąc małymi kanionami, co skutecznie chroni przed ostrzałem z powietrza .
|